سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در تولید محتوا یک برنامه تعیین کنید

براین اساس ، KPI ، مخاطبان و شبکه‌های خویش را اخذ کرده‌اید. ممکن شرکت تولید محتوا می‌باشد وسوسه گردید که با طریقه، نوشته‌ی علمی‌های ارائه دهنده و مقاله‌ها تأمل برانگیز خویش را در معرض سیل قرار دهید. به هر هم اکنون ، چنانچه یک پست م isثر باشد ، پس ده بایستی ده موازی مفید باشد ، صراحت دارد؟

این شغل را مکن.

درعوض ، با یک نرم افزار نخستین ارسال آغاز نمایید تا از این روش رهروان خویش را با اضافه توشه محتوا آزاد نکنید. برای بلاگ ها ، یک پست هفتگی (به عبارتی روز ، به عبارتی ساعت) در حیث بگیرید تا بدین عادت درآید. پست های کانال‌های اجتماعی بایستی میان یک توشه در روز و چندبار در هفته باشد.

 

در واقع هر توشه به روزرسانی رخ بوک یا این که اینستاگرام کمپانی شما علمی میباشد. پاره ای از شواهد مو جود در اینجا که نماد میدهد ارسال بیشتراز حد مکرر قادر است به اندازه عدم ارسال کافی یا این که ارسال متناقض جراحت رسان باشد. یک نرم افزار ساخت و ساز نمایید چون:

 

سازش کلیدی میباشد. سازش به خواننده‌گان یادگرفتن می‌دهد تا مجدد برگردند ، مطالب تازه را حدس نمایند و نشانه دهند که شما یک منبع اطلاعاتی قابل متکی بودن و فعال می‌باشید.

 

این امداد خواهد کرد شما مطالب را تغییر‌و تحول می دهید دیدن تصویر تعالی به شما یاری می‌نماید تا زمان های مختلفی را برای بی نیاز سازی پیشنهادات خویش پیدا نمائید.

 

در وقت و انرژی خویش صرفه جویی خواهید کرد. نرم‌افزار مانند نقشه رویکرد میباشد. فهمیدن اینکه قرار میباشد در بعدی چه کاری جاری ساختن دهید ، به شما امداد می‌نماید تا در مقام 36 درصد سازندگان محتوا با گردش فعالیت کارآمد پروژه قرار بگیرید.

 

 از ردیابی KPI پناه می‌نماید. یکی خصوصیت های یک غرض SMART این میباشد که بر طبق مجال میباشد. هدف ها مبنی بر مجال خویش را با یک روز‌نگار تجسم فرمائید.